Strona główna

niedziela, 16 października 2011

Eveline odżywka - S.O.S dla kruchych i łamliwych paznokci

Dzisiejsza recenzja będzie dotyczyła paznokci. Ostatnio zaczęły mi się bardzo łamać i rozdwajać. Przyczyny jak dotąd nie znalazłam, ale postanowiłam poprawić stan moich paznokci. Z pomocą przyszedł mi oczywiście Wizaż i KWC. Miałam kupić Nail Teka, ale stwierdziłam, że na próbę kupię coś tańszego. Znalazłam tą odżywkę w małej, osiedlowej drogerii, niestety nie wiedziałam jej w Rossmannie. Kosztowała mnie 9,99 zł.
zdjęcie: nokaut.pl
  

Używałam odżywkę regularnie przez 10 dni, jak zaleca producent. Na ten czas zupełnie zrezygnowałam z lakierów. Używałam zmywacza bezacetonowego. Skróciłam wszystkie paznokcie i zaczęłam terapię. Nakładałam codziennie po jednej warstwie, zmywałam po 3 dniach i od początku.
Rezultaty:
Moje paznokcie rzeczywiście stały się o wiele mocniejsze. Są twarde, nawet bez odżywki czy lakieru. Nie rozdwajają się. Rosną naprawdę szybko. Teraz mogę zapuścić długie paznokcie i nie boję się, że jakiś mi się złamie. Ta odżywka ma niestety jedną wadę. Nie można nakładać na nią lakieru. Nałożyłam jedną warstwę lakieru po południu. Potem dołożyłam drugą, ale nijak lakier nie chciał wyschnąć. Ja zawsze kładę jeszcze na lakier utrwalacz z Essence, który sprawia, że lakier trzyma się na moich paznokciach 7 dni. Niestety nawet kiedy go nałożyłam (na 3 godziny przed spaniem) na drugi dzień lakier wyglądał koszmarnie, był cały w cienkich bruzdkach.
Podsumowanie:
Szkoda, że nie można kłaść go po lakier, bo jest naprawdę dobrą odżywką. Następnym razem wypróbuję inną odzywkę Eveline, jak tylko ta mi się skończy. Polecam wszystkim, którzy mają problemy z paznokciami, a szukają taniego, skutecznego produktu.

Pozdrawiam, Lissa :)

4 komentarze:

  1. Mam odżywkę S.O.S. i diamentową. Diamentową spokojnie można nakładać pod lakier. :) I dodam, że całkiem dobrze sprawdza się ona jako odżywka używana tylko w taki sposób - nie malowałam paznokci używając tej odżywki tylko jakieś 2 dni, nie wytrzymałam więcej, a paznokcie i tak urosły długie i się nie łamią.

    OdpowiedzUsuń
  2. To w takim razie muszę kupić tę diamentową :) Szukam dobrej bazy pod lakiery, no ale moja się nie nadaję. Dzięki za radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy można na tę odżywkę kłaść lakier, ale jeśli chodzi o odbudowywanie rozdwajających się paznokci jest naprawdę rewelacyjna. Lissa, ja moją kupiłam właśnie w Rossmannie, ale tam kosztuje około 15 zł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,
    Dziś kupiłam odżywkę Eveline - S.O.S dla kruchych i łamliwych paznokci i znalazłam ją w Rossmanie, kosztowała mnie ona 10,49 PLN, a więc niedrogo ;) Teraz przeczytałam Twoją recenzję i na szczęście nie żałuję zakupu. Teraz pozostaje mi tylko sprawdzenie, czy rzeczywiście nie da rady nałożyć lakieru (mam brzydkie paznokcie;/ )

    Pozdrawiam serdecznie,
    Monika

    OdpowiedzUsuń