Strona główna

środa, 28 grudnia 2011

Prezenty, prezenty...

Naoglądałam się Waszych zdjęć z Gwiazdkowymi prezentami i postanowiłam pokazać, co ja dostałam w tym roku. Okazuje się, że byłam bardzo grzeczna... ;D

Od mamy i taty kosmetyki prosto z Niemiec i bardzo ciepłe i bardzo wygodne papcioszki :)



Od mojego chłopaka dostałam cyfrową ramkę na zdjęcia, o której zawsze marzyłam. Nie jestem fanką albumów :)


Od siostry i brata książki, oczywiście musiałam trochę podpowiedzieć, które chciałam mieć :)

Od przyjaciółki dostałam świeczki pachnące zieloną herbatą i świecznik z matowego szkła.


A druga przyjaciółka podarowała mi koszyczki wiklinowe w kształcie serc. Będą idealne na moje kosmetyki i inne rzeczy, które walają się po biurku :)


Od dziadka dostałam aparat cyfrowy, jako prezent przedświąteczny :) Ciągle uczę się robić nim zdjęcia. Pogoda za oknem niestety mi nie pomaga... Od reszty rodziny dostałam tradycyjnie pieniądze i słodkości. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z prezentów.

Jesteście zadowolone ze swoich prezentów?
Pozdrawiam, Lissa :)

18 komentarzy:

  1. Zdjęcie robione od góry, dlatego tak się wydaję :) Z tyłu jest naprawdę bardzo krótka ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne koszyczki:) w ogóle fajne prezenty
    Ja też myślę o tej ramce cyfrowej :D wygodna rzecz

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzje Balei. A ramka cyfrowa fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. @ Wszystko co mnie zachwyca - na pewno napiszę recenzję kosmetyków, już zaczęłam je testować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem zadowolona, chociaż wolałabym prezenty niż pieniążki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że Mikołaj się udał:)
    Ja również jestem bardzoo zadowolona z prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne prezenty :)
    będe czekała na recenzję kosmetyków Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty. Ślinię się do kosmetyków Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ta cyfrowa ramka :) Sama bym jej pewnie nie kupiła, ale bardzo chciałabym dostać :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też ten kolor niezbyt przekonuje, myślałam że będzie taki jak na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jest ta cyfrowa ramka;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jestem bardzo zadowolona :) a Tobie trafiły się świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta ramka cyfrowa super:)
    Fajne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z ostatnią kartką kalendarza zerwij wszystkie złe nastroje. Zapomnij o wszystkich nieudanych dniach, przekreśl niewarte w pamięci chwile i wejdź w Nowy Rok jak w nowej sukni wchodzi się na najwspanialszy bal świata.

    Szczęśliwego Nowego Roku 2012 !

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne prezenty zwłaszcza ramka;] fajny pomysł:]
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń